پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: کپی آدرس سایتتان همراه با کپی مطلبی از سایتان با tyntjoomla
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
2 2 2
tyntjoomla
با این پلاگین اگر کسی از سایت شما کپی کند و هر کجا پیست نماید در اخر کلمات آدرس صفحه ای از سایت شما که این مطلب کپی شده را به عنوان منبع می آورد و به صفحه مورد نظر لینک می دهد با عنوان ادامه مطلب .....
مثال :

نقل قول: ایمیل‌ها! نامه‌هایی که هر روز با تعداد زیادی از آن‌ها سر و کار داریم و گاهی پاسخ به همه آن‌ها کاری سخت و حوصله سربر است. اما اگر در این بین، سیستمی طراحی شود که شما را به پاسخ دادن و رسیدگی به ایمیل‌ها تشویق کند و بر اساس هر کاری که انجام می‌دهید، امتیازی اعطا نماید چطور؟ باز هم حوصله‌تان سر می‌رود؟!

ادامه مطلب: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

برای دیدن دمو می توانید مطالب این سایت را در یک جایی کپی کنید تا ببیند چه اتفاقی می افتد ( این سایت با ورد پرس طراحی شده ) ولی برای جوملا هم چنین افزونه ای هست :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


[attachment=3642]
آیا نفر می تواند قبل از تائید لینک انتهایی را حذف کند یا اجباری است ؟
می تونه پاک کنه ولی خوب اگر کسی بخواهد لینک به منبع بده این کار را نمی کنه و از همه مهمتر دیگه سایت هایی که از مطالب دیگر سایت ها کپی کنند ( به غیر از سایت های خبری آن هم با ذکر منبع ) از لیست جستجوی گوگل کنار می روند و جزء سایت های بلک لیست می شوند ( این قانون جدید گوگل به نام پاندا است ) و طبق همین قانون خیلی از سایت های ایرانی به بلک لیست گوگل می پیوندند و از جستجو ساقط ...
لینک مرجع