پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: معرفي قالب سازمانی ایران - نسخه شماره 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  sazemani.png]


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


این بسته در حال حاضر در سایت خلیلان به قیمت 65/000تومان به فروش میرسد که بنده تصمیم گرفتم بدلیل تجاری بودن آن و بعد هم زیبا و کارایی بیش از حد آن ،در این پست این قالب را معرفی کنم و اگر از دوستان کسی نیاز به این قالب داشت میتوانم با هزینه کمی نصب کنم !!!Drink

معرفی :
قالب سازمانی ایران را که بر اساس چارچوب قالب جوملا (تیام Tiam) طراحی شده است . قالبی با منوهای حرفه ای و جدید ،سبکی نو در محصولات این گروه که اولین بار در قالب ایران به کار برده شده است ، قالبی هماهنگ با کامپوننت joomfish و چپ چین جهت وب سایت ها دو یا چند زبانه ، ماژول حرفه‌اي و زيباي تصاوير اسلايد ، يك تابلوي اعلانات بسيار مفيد با افكت‌هاي زيبا را فراهم نموده است . اين قالب بر اساس جوملا فارسي برنامه‌ نويسي و طراحي شده است و با كليه مرورگرها سازگاري كامل دارد .
ایران با قالب گرافيگي بسيار مدرن و عالي ، بدون نیاز به سفارشی سازی بیشتر ، ماژولها فراوان ، در 4 رنگ زيبا و هماهنگ با قالب و منوهاي آبشاري حرفه اي (جديد) ، مي تواند نیاز کلیه سازمانها و ادارات و شرکتها را برآورده سازد با سيستم مديریت محتوا جوملا رقيبي سخت براي ديگر سيستم هاي ديگر باشد .

مهمترين خصيصه قالب هاي جديد خليلان رسانه استاندارد سازي و بهينه سازي قالب براي جستجو در وب مي باشد كه در نتیجه آن موتورهای جستجو قادر خواهند بود محتوا و کلمات کلیدی را راحت تر از گذشته پیدا کنند و این امر صد در صد باعث پیشرفت سایت شما در سایتهایی مانند گوگل خواهد شد.. اين تيم مفتخر است كه تكنولوژي جديد سئو (seo) را به كاربران خود در جهت ارتقاء ، با بهترين حالت ممكن براي بهينه سازي وب سايت بر پايه جوملا هديه كند.

امكانات اضافه شده به قالب

[تصویر:  k2.png]

کامپوننت کاتالوگ – K2
با استفاده از کامپوننت کاتالوگ شما مي توانيد سايت جوملايي خود را به يک سايت خبري يا مجله آنلاين و يا حتي سايتي جهت نمايش محصولات خود تبديل کنيد؛ شما مي توانيد در سايت خود کاتالوگ محصولات، نمونه کارهاي خود را به نمايش بگذاريد يا فايل هايي را جهت دانلود در سايت خود بارگذاري کنيد و يا يک دايرکتوري، دانشنامه، فهرست رويدادها و يا هر چيزي که به فکرتان مي رسد در سايت خود داشته باشيد. با استفاده از فيلد هاي سفارشي مي توانيد به راحتي مطالب را در انواع مختلف مقاله، بلاگ، پست، محصول، فهرست دايرکتوري و ... دسته بندي کنيد.


[تصویر:  JComments.png]

کامپوننت JComments
JComments يك كامپوننت بسيار قدرتمتند و انعطاف‌پذير مي‌باشد كه به بازديدكنندگان شما امکان ارسال نظر به مطالب وب سايت را مي دهد در اين سيستم امکانات گسترده اي از جمله تکنولوژي آژاکس و بسياري از ويژگي هاي ديگر فراهم شده است.

كامپوننت نقشه سايت Xmap
این کامپوننت ابزاری جهت ایجاد نقشه سایت با استفاده از ساختار منو است که بر پایه کامپوننت بسیار محبوب Joomap طراحی شده است.
لینک دانلودش پس کو؟
راست چین نیست؟
خوشحالی مثل اینکه ! نخوندی توضیحاتشو؟ نوشتم فقط معرفی هست ! نه دانلود !!!
نقل قول: این بسته در حال حاضر در سایت خلیلان به قیمت 65/000تومان به فروش میرسد که بنده تصمیم گرفتم بدلیل تجاری بودن آن و بعد هم زیبا و کارایی بیش از حد آن ،در این پست این قالب را معرفی کنم و اگر از دوستان کسی نیاز به این قالب داشت میتوانم با هزینه کمی نصب کنم !!!
این قالب هم RTL هست و هم LRT !!! برای سایت هایی که میخواهند غیر از زبان پارسی زبان دیگه ای هم داشته باشند !
دوستان عزیز لطفا از ارسال اسپم خودداری کنید !
در غیر اینصورت با عرض شرمندگی و برای جلوگیری از مباحث بی ربط پست شما حذف می شود !
سلام.
بعضي از دوستان دوست دارن فقط عكس رو نگاه كنن و كليك بر روي دانلود.توضيحات براشون مهم نيست.توضيحات منتشر كننده خيلي مهمه دوستان
سلام ببخشید ماژول اسلایدر این سایت اسمش چیه ؟
یا اگه کسی داره ، لطف میکنه بزاره برا دانلود؟
ممنون.
دوست گرامی ؛
اگر جستجو کنید اسلایدر مورد های زیادی پیدا میکنید در انجمن

همیشه قبل از سوال جستجو
به نظر من قالب های خلیلان همشون یکی از دیگری زیبا تر هستن
من میشه گفت با بیشتر قالب های خلیلان کار کردم و خیلی هم زیبا و روان هستن از همین قالب سازمانی که جناب شفیعی معرفی کردند هم الان دارم روی یکی از سایت هام استفاده می کنم و راضی هستم
Drink
لینک مرجع