پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: فرم تماس با ما با امکانات جالب و جلوه ای زیبا !!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
خوب یعنی استفادش مشکلی نداره و لینک دانلود گذاشتنش مشکل داره؟
بله
شما با خیال راحت استفاده کنید !
(۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۸:۴۴ عصر)ofr.ir نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
میشه بیشتر توضیح بدید این که گفتید یعنی چه: "من قبلا هم گفتم که انتشار افزونه های وارز باعث حمله به سایت و هک صد در صد ان میشود .
"
یعنی شما توصیه می کنید که از انی افزونه استفاده نکنیم؟

درمورد افزونه ها و قالبهای وارز باید بگم که امکان داره کسانی که امکانات تجاری رو بصورت رایگان در اختیار بقیه میگذارند ، این افزونه ها رو شل کنند ، پس باز هم میتونه تهدیدی برای سایت شما باشه ، ضمن اینکه وقتی که افزونه ای رایگان در اختیار دارید شاید با بروزرسانی کردنش مشکل داشته باشید و این هم یه مشکل دیگه است و احتمال داره همین افزونه ای که اگر شل هم نشده باشه ، باگ داشته باشه و باز تهدیدی باشه برای سایت ولی افزونه های اصلی سریعا ً مشکلاتشون برطرف میشه ، بصورت رایگان امکان بروزرسانی داره براتون و غیره
تشکر از توضیحتون
(۹-۱۰-۱۳۹۰ ۰۶:۲۷ عصر)Reza Ganji نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هرکس این رو بخواد میتونیم براش ارسال کنیم ولی نمیشه بصورت عمومی در انجمن قرار داد !
البته فکر میکنم فارسی نشده باشه.
این جزو بهترین ها است !

استاد گنجی لطفا واسه من ارسال کنید
پیوست هنوز در ارسال اول فعال هست و میتونید دانلود کنید !
سلام آقای Pourdaryaei
بابا من یه شوخی کردم به خدا ! چرا اینقدر جبهه و ناراحتی !!! درضمن این بحث های سیاسی جاش اینجا نیست .چون یکی از اصلی ترین مسائلی که باعث فیلتر شدن سایت میشه همین موارد هست ! و از این که بسلامتی خوب شدین و میتونید برین سر کار خیلی خوشحال هستم امیدوارم همیشه به خوبی و سلامتی مشغول به کار و زندگی باشید .
در ضمن در همان پست دوم عرض کردم من موقع نصب تست متوجه نشدم که تجاری هست و کدی مبنی بر شل بودن و یا تجاری بودن ندیدم ! چون من همیشه قبل از نصب افزونه ای تمام کدهای php و xml و html و ini آنها رو بررسی میکنم که مبادا موردی داشته باشه که در آینده برای من مشکلی ایجاد کنه و خوب همین موارد میتونه منو از دایرکتوری dmoz.org حذف کنه که خودتون میدونید عضویت بصورت ویراستار در این سایت جقدر سخت و حساس هست !
من تا جایی که بتونم کپی رایت رو رعایت میکنم و مشکلی هم با اون ندارم ! من ویندوز 7 را 487$ خریدم و قالب سایتم را از سایت اصلیش و همینطور قالب های سایت shape5 را خریداری میکنم ! من کاملا موافق قانون کپی رایت هستم ولی اگر خطایی از من سر زده من عذ خواهی میکنم و مورد اصلی : من شفیعی هستم و نه شافعی !!!
جناب گنجی عزیز و دوست داشتنی !
ممنون میشوم پیوست این پست را کاملا از روی سرور حذف کنید و اگر دوستی نیاز داشت براشون از طریق ایمیل ارسال کنید و یا من براشون ارسال کنم ولی اینجا رو ویرایش کنید.
ممنون از توجه و دقت شما ...Rose
میشه یکم راجع به امکاناتش هم توضیح بدین؟
سوال اصلی من اینه که وقتی کسی فرم رو پر میکنه، اطلاعاتش کجا ارسال میشه و کجا باید رفت و خوند موارد ارسال شده را؟
سلام؟
دوستان میشه راهنمایی کنید که این فرم هایی که پر می کنن و میفرستن کجا میشه خوندشون؟ یعنی کجا فرستاده میشن؟
دوست عزیز این فرم وقتی تکمیل و ارسال بشه به ایمیل سایتتون ارسال میشه وشما می توانید با مراجعه به صندوق ایمیل های دریافتیتون اون رو مشاهده کنید
سلام ! آقای گنجی عزیز ...
من که دسترسی ویرایش ندارم ، میشه شما زحمت حذف فایل پیوستی را بکشید ؟ ممنون از لطف شما Inlove
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
لینک مرجع