پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: زبان برنامه نویسی PHP
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زبان برنامه نویسی PHP
مخفف کلمه Hypertext Preprocessor است php توسط شخصی به نام رزموس لردورف در سال 1995 برنامه نویسی شد php یک نرم افزار یا بستر برنامه نویسی متن باز و رایگان می باشد یکی از ویژگی های زبان برنامه نویسی php دارد این است که این زبان وابسته به هیچ Platform خاصی نیست و می توان آن را بر روی هر سیستمی عاملی اجرا و استفاده کرد برای همین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیشتر با زبان php هست تا asp.net یکی دیگر از ویژگی های زبان Php توسعه و همچنین هزینه هاستینگی که نسبت به زبان asp.net پرداخت می کنید کمتر هست زبان php فریم ورک های زیادی را دارد که ما در مطالب آموزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
php به طور کامل شرح داده ایم , phpرا می توانید بر روی هر سروری که بتواند از HTML پشتیبانی کند اجرا و استفاده کنید برروی انواع پلتفرم ها مانند Windows , Linux , Unix , MacOS X قابل اجرا بوده و تقریبا قابل انطباق با بیشتر سرورهای استفاده شده امروزی میباشد. مانند Apache, IIS. این زبان از طیف وسیعی از دیتابیس ها پشتیبانی میکندو یادگیری آن آسان و مفید در اجرا برروی سرور می باشد. و معمولا پایگاده داده ای که برای نرم افزارهای تحت PHP استفاده می شود پایگاده داده رایگان MySQL است که متن باز نیز می باشد قدرت و اجرای خیلی خوب این زبان آن را به هسته بزرگترین سیستم مقاله دهی تحت وب (WordPress) و بزرگترین سایت اجتماعی (Facebook) تبدیل کرده است فایل های PHP دارای پسوند “php.” میباشد
آدرس سایت : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک مرجع