پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: نمایش برچسب ها در مطالب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عرض سلام به همه دوستان
وقتی بنده قالب وب سایتم را با نرم افزار آرتیستر طراحی می کردم متاسفانه قابلیت نمایش تگ های مطالب را در قالب قرار ندادم ، به همین علت هنگامی که در یک منوی اختصاص داده شده به مطلب ، دکمه نمایش تگ ها (برچسب های آن مطلب) را در حالت نمایش ، تنظیم می کنم ، هیچ برچسبی نمایش داده نمی شود.
ممنون می شوم اگر اساتید بفرمایند چه کد و دستوری را در چه فایلی از قالب طراحی شده قرار بدهم.
با تشکر.
باید تو فایل single.php در حلقه پست قرارش بدبن
دوستان کسی نمیدونه ؟Smile
پلاگینی برای نمایش برچسب ها در مطالب وجود داره میتونید از اینها استفاده کنید، حضور ذهن ندارم ولی از JED میتونین چندین پلاگین اینچنینی پیدا و استفاده کنید
راستش کلی تو jed واژه tag رو جستجو کردم و پلاگین هایی پیدا کردم ولی یا امکانات خوبشون تجاری بود و یا شایدم من بلد نبودم درست باهاشون کار کنم حالا کاری که انجام دادم رو میگم ببینید اثر خودشو داره یا بی فایده بوده ؟
کاری که کردم این بود : تمام صفحات سایتمو به قالب پیش فرض جوملا beez بردم و با ابزار inspect element کد html برچسب نشون داده شده در صفحه رو کپی کردم و این کد رو در اون مطلب خاص قرار دادم و بعد از اینکه این کار رو برای تمام صفحات سایت انجام دادم ، قالب سایتمو به همون قالبی که خودم طراحی کرده بودم تغییر دادم.
حالا سوال من اینه آیا با این کار تونستم اثر مثبت برچسب ها در انتهای مطالب رو ایجاد کنم یا کارم بی فایده بوده ؟
بنظرم برچسب ها بیشتر برای اینه که کاربرهاتون بتونند راحت تر مطالبتون رو دسته بندی کنند و دنبال چیزی که هستند رو سریعتر پیدا کنند، اگر اینطوری هست که شما موفق بودید
برای استراکچر شدن بهتر مطالب در گوگل و افزایش سئو هم میتونه مفید باشه؟
لینک مرجع