پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: بهترین راه ایجاد دسته بندی و صفحه محصولات
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان و سروان عزیز
میخاستم بدونم بهترین راه ایجاد صفحه محصولات که در اون دسته بندی محصولات وجود داشته باشه چیست؟ من منظورم رو یکم توضیح میدم. من سایتی دارم که از صفحه ساز quix استفاده میکنم. برای صفحه محصولات یک پیج که شامل نمایش محصولات است ایجاد کردم و همچنین برای هر محصول، یک پیج جدا، با توضیحات کامل هر محصول ، با quix ایجاد کردم. در دسته بندی منو هم، پیج هر محصول، زیرمجموعه پیج محصولات قرارداده شده است.
در وب سایت قبلی ام برای هر محصول، از خود ایجاد محتوای جوملا استفاده می کردم. یعنی صفحه محصولات یک صفحه جدا بود، که لینکش به دسته بندی محتوای موجود در محصولات بوده ( همانند ایجاد یک دسته بندی نمایش وبلاگ سایت)
سوالم از دوستان و اساتید اینه که این روش آیا مشکل ساز است؟ مثلا برای نقشه سایت و یا..
و بهترین افزونه ایجاد کننده دسته بندی و یا کاتالوگ محصولات چیست؟ البته نظرم اینه با توجه به محدود بودن تعداد محصولاتم، تمایلی به استفاده از کاتالوگ ساز ندارم.
چون الان یکی از مشکلاتی که دارم اینه، که میخام ماژول ثبت نظرات کاربران رو برای هر محصول در انتهای آن صفحه ایجاد کنم ولی جی کامنت و کومنتو، ماژول ثبت نظر کاربران رو برای صفحات جوملا نداره. و فقط در قسمت مطالب و محتوای جوملا اونها رو اضافه می کند.
ممنون میشم راهنماییم کنید. با سپاس
دسته بندی محصولات رو هرجور خودت دوست داری میتونی ایجاد کنی
هرطوری که فکر میکنی بهتر نتیجه میگیری، فکر نمیکنم زیاد تفاوت کنه
برای کامنت هم میتونی از Jlext Comment استفاده کنی، ماژولی داره که میشه توی اکثر کامپوننت ها ازش استفاده کرد
البته بهتره با سازنده ش قبل خرید مشورت کنید
لینک مرجع