پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: آشنایی با نحوه بازاریابی فیس بوک و تکنیک های آن در سئو سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آشنایی با نحوه بازاریابی فیس بوک و تکنیک های آن در سئو سایت




علی رغم توسعه و گسترش شبکه های اجتماعی موبایل، هنوز نیز میلیون ها نفر روزانه از فیس بوک استفاده می نمایند.

در صورتی که با طراحی سایت به صورت آنلاین نیز به ارائه خدمات و معرفی کسب و کار خود می پردازید، مقاله زیر را برای درک و یافتن روش های جذب مشتریان بالقوه و تاثیر آن در سئو مطالعه نمایید.

تعامل و ارتباط با فالوئرها امری حیاتی و ضروری است. با پست گذاری در صفحه فیس بوک خود و ایده گرفتن از مشتریان بالقوه و وفادار، از طرفداران و پیروان خود که شما را در حوزه کاری و ساخت سایت مربوطه موفق می دانند غافل نشوید.

زمان ارسال پست در صفحه فیس بوک مهم است. شما می توانید با پست گذاری در صفحه دیگران، توجه فالوئرهای آنها را جذب نموده و زمانی که احتمال رجوع آنها به صفحه شما می رود با پست گذاری معرفی محصولات یا خدمات خود نتیجه لازم در بهینه سازی سایت را کسب نمایید.

بازدیدکنندگان سایت فیس بوک عموما دنبال مطالب جالب با ایده های ناب و خاص بوده، بنابراین بروزرسانی و ارسال محتوای مناسب با ایده ای یکتا درصد جذب مخاطبین صفحه و بازدید صفحه و در نتیجه سئو سایت شما را افزایش خواهد داد.
اکثر صاحبان مشاغل عضو فیس بوک با بازاریابی و ایجاد صفحه در این شبکه اجتماعی، درصدد فروش محصولات و خدمات خود هستند. بدیهی است داشتن صفحه ای که دارای تعداد زیادی لایک باشد خوب است ولی لزوما تضمینی برای موفقیت در حصول نتایج مدنظر نیست. بنابراین با درنظر گرفتن اهداف ماهانه فروش در صورت عدم موفقیت در بازاریابی در فیس بوک باید استراتژی های خود در باب روند جذب مشتری در فیس بوک را تغییر داد.

با توجه به علاقه افراد به استقبال از نظر و ایده هایشان، سهیم کردن آنها در تصمیم گیری های اساسی و توجه به نظر آنها امری تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال، در بلاگ های خود از فالوئرها درخواست ارائه موضوعات نمایید و اینگونه حضور آنها را در صفحه خود بیشتر نموده و در نتیجه دفعات مراجعه، افزایش بازدید و متعاقبا سئو وب سایت را منجر خواهد شد.

محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید. مخاطبان و فالوئرها در صورت دیدن اطلاعات مفید و ارزشمند حتما آن را میان خود و همچنین در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. اشتراک گذاری محتوا و تعامل افراد با یکدیگر مرکزیت کار در فیس بوک است.

شما باید همیشه بر روی هدف ایجاد صفحه فیس بوک خود تمرکز داشته باشید تا بر اساس آن استراتژی و اهداف فعالیت خود را سازماندهی نمایید. اینکه صفحه فیس بوک برای تعامل و ارتباط با مشتریان و خریداران ایجاد شده یا تنها به دلیل داشتن صفحه ای در فیس بوک، میان این دو تفاوت زیادی وجود دارد.
با قراردادن تصاویر مناسب و مربوط به حوزه کاری در دیوار صفحه فیس بوک مشابه عکس های استفاده شده در طراحی وب سایت، در روند جذب مخاطب حرفه ای تر عمل نمایید.

همواره به ترویج ارتباط با افرادی که اثر متقابل در فیس بوک دارند، بپردازید. تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی همانند ارتباط رودررو است. با بروزرسانی پیوسته محتوا این ارتباط را دائمی نگه دارید.

با ترکیب تصاویر و ویدیو و محتوای گوناگون سعی در جذب فالوئرهای علاقمند در حوزه های گوناگون شوید و تنها به برقراری ارتباط و کسب مخاطب در زمینه کاری خود بسنده نکنید.

با ایجاد بحث و رقابت در صفحه خود، افراد را علاقمند و درگیر در این حیطه نمایید. به عنوان مثال مسابقه و رقابتی در صفحه خود برپا کنید مبنی بر اینکه هر شخصی که بهترین تصویر از محصول یا خدمات شما را قرارداد جایزه ای خواهد برد، و اینگونه مشارکت افراد را با ارسال کامنت و لایک در صفحه خود بیشتر نموده و با تثبیت نام و دامنه شرکت در اذهان، منجر به افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی سایت خواهد شد.
لینک مرجع