پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: روش استفاده از تگ های H در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روش استفاده از تگ های H : همیشه پس از طراحی وب سایت مهم ترین نکته دیده شدن آن سایت توسط بازدیدکنندگان و کاربران است . به همین دلیل است که از اصول سئو در مدیریت سایت خود بهره می بریم . در عین حال همواره در آموزش های مرتبط با سئو سایت مطرح شده که از تگ های Heading که شامل تگ های h1,h2,h3,h4,h5,h6 است جهت بهبود سئو سایت استفده نمایید . اما هیچگاه در این متون توضیحی جهت چگونه استفاده نمودن از این تگ ها داده نشده است . در این مطلب قصد داریم شما را با مطلب گذاری پس از طراحی سایت و استفاده از تگ های هدینگ جهت بهبود سئو سایت آشنا کنیم .
همانطور که می دانید تگ های هدینگ جهت ارزش دادن به کلمات استفاده می شوند . میزان ارزش هر تگ در تصویر زیر آمده است . به عنوان مثال بخش هایی که با استفاده از تگ h1 مشخص شده اند بسیار مهم و بخش هایی که با استفاده از تگ h6 مشخص شده اند کم اهمیت تر از سایر تگ ها هستند و اندازه فونت آن ها نیز از بزرگ به کوچک است .

روش به کار گیری تگ های H :

با استفاده از این تگ ها شما ارزش بخش های مختلف را به موتورهای جستجو نشان می دهید . مثلا پس از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و هنگام درج یک مطلب تیترهای اصلی هر متن با تگ h1 مشخص می شوند . دقت نمایید که طبق اصول سئو سایت در هر متن تنها یک نگ h1 باید وجود داشته باشد .
سپس برای برجسته نمودن تیترهای مهم تر از تگ های h2 بهره بگیرید . به همین شکل در صورت وجود تیتر های کم اهمیت تر می توانید از سایر تگ ها استفاده نمایید .
توجه داشته باشید که اگر در هنگام طراحی سایت شما ، در کدهای css این تگ ها تعریف نشده باشند ، ممکن است نوشته های سایت شما بهم بریزد .
به یاد داشته باشید در استفاده از این تگ ها افراط نکنید و به کلماتی که در این تگ ها به کار می برید دقت نمایید ، چرا که این تگ ها برای خزنده های موتورهای جستجو با اهمیت است .
لینک مرجع