پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: مقالات دیزاین مجیک (بسته بندی مناسب)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Appropriate-packaging.jpg]

نقش بسته بندی مناسب در فروش محصول :

گرچه در اصل بسته بندی برای محافظت و نگهداری از محصول است ولی امروزه نقش بسته بندی در برند سازی و همچنین فروش بیشتر بسیار زیاد است .

در بسته بندی باید اولا به نوع بسته بندی که مناسب محصول باشد و از آن به خوبی محافظت کند دقت شود و ثانیا به طرح های روی آن حساسیت زیادی داده شود .

یک بسته بندی مناسب باید بازار هدف خود را شناخته و با توجه به جنسیت و سن و سال مشتریان خود و همچنین کشورهای هدف در بسته بندی از رنگ و طرح مناسب استفاده نماید .

معمولا در بسته بندی باید اندکی توضیح از محصول بر روی آن قرار بگیرد . تجربه نشان داده است با توضیحات محصول بر روی بسته بندی اعتماد مشتری ها به محصول بیشتر می شود .

شما باید بتوانید از بسته بندی به بهترین شکل به برند سازی و تبلیغ استفاده نمایید . استفاده از آرم و لوگوهای شرکت و همچنین رنگ برند خود شما را در اذهان مشتری ها نگه خواهد داشت .

[تصویر:  Appropriate-packaging1.jpg]

امروزه توجه به هنر طراحي بسته بندي از مهمترين عوامل فروش و موفقيت در بازار تجاري است و متاسفانه يکي از مهمترين عواملي که سبب شده است نتوانيم به نحو بهينه محصولات خود را به بازارهاي جهاني معرفي و جايگاهي متناسب با توليد خود به دست آوريم بي توجهي به طراحي و بسته بندي مناسب است. گاها دیده شده است کشورهای دیگر محصولات ایران عزیزمان را خریداری و با بسته بندی شیک به بازار جهانی ارائه می کنند .

توصیه می کنیم در طرح های بسته بندی با طراحان با سابقه و خوش ذوق مشورت نمایید و هرگز طرح های روی بسته بندی را ساده و بی ارزش تصور نکنید .

برای مشاوره گرفتن در مورد طرح های بسته بندی محصولات میتوانید با همکاران ما در مجیک دیزاین تماس داشته باشید و یا مقالات آموزشی این سایت را دنبال کنید .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک مرجع