پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: مقالات دیزاین مجیک (لوگوی ساده)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Simple-logo.jpg]

مزیت های لوگوی ساده :

شما دوست دارید برای شرکت و یا برند و فروشگاه خود از لوگوی ساده استفاده کنید و یا لوگوی پیچیده ؟

مسلما هر کسی سلیقه ای دارد ولی پیشنهاد ما استفاده از لوگوی ساده و مختصر می باشد . شاید اکثر اوقات زمان در معرض دید قرار گرفتن یک لوگو خیلی کم باشد و لوگو باید بتواند در این مدت اندک معنی و مفهوم و نوع فعالیت برند را نشان دهد .

برای اینکه معنی و مفهوم لوگو به خوبی درک شود باید از ایجاد خطوط و اشکال و نوشته های اضافی خودداری شود تا اصل مطلب و اصل چیزی که لوگو میخواهد بیان کند در بین این خطوط گم نشود .

همچنین ممکن است با اضافه شدن عناصر مازاد به لوگو سایز اصل عکسها و مفاهیم لوگو کوچک تر شوند و کمتر در معرض دید باشند . لوگو باید در حین سادگی و متانت و سنگینی , مفهوم را به خوبی به بیننده برساند .

نیاز نیست در یک لوگو به جزئیات فعالیت پرداخته شود و یا توضیحی اضافه تر در مورد کارها و فعالیت های مرتبط داده شود . باید در نظر داشت کاربرد و مفهوم لوگو با بنرهای تبلیغاتی یکی نیست و لوگو نماد فروشگاه , شرکت و یا کسب و کار شماست .

لازم نیست یک لوگو همیشه نوع کسب و کار را بیان کند و تجربه ثابت کرده لوگو های ساده بیشتر در ذهن ها ماندگار شده اند . مثلا لوگوي مرسدس بنز يك اتومبيل يا اجزايي از یک اتومبیل نيست يا لوگوي شركت اپل يك كامپيوتر نيست و ربطی هم به کامپیوتر ندارد و شاید سادگی و خاص بودن انها باعث در یاد ماندن این لوگو ها شده است .

همچنین برای دیدن چند لوگوی ساده و خلاقانه میتوانید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک نمایید و مقاله دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
را در همین رابطه مطالعه نمایید .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک مرجع