پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: کامپوننت ترجمه کامپوننت ها والحاقات جوملا Translation Manager
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Component joomla 3.0 Joomla 2.5

[تصویر:  1412034937_1_c6199e7ade.png]

ترجمه الحاقات جوملا با کامپوننت مترجم جوملا دیگر کار سختی نیست



درود
یکی از مشکلات در امر ترجمه افزونه ها و حتی برخی موارد در جوملا یافتن فایل های زبان و ترجمه توسط ادیتورهای متن می باشد و همچنین هر ترجمه ای رو که متوجه نمیشوید باید توسط گوگل ترنیسلیتور (مترجم گوگل) و یا دیکشنری ترجمه کنید.

شما به کمک نسخه حرفه ای این کامپوننت میتوانید تمامی فایل های زبان موجود در تمامی شاخه هارو ترجمه کنید و برای ترجمه میتوانید از ترجمه خودکار هم کمک بگیرید که بصورت آنلاین و خودکار و با استفاده از سایت گوگل ترجمه را برای شما انجام میدهد و شما در صورتی که ترجمه مفهوم نبود خودتون دستی تغییر میدید.

نکته جالب و کاربردی آن امکان ایجاد بسته زبان از کامپوننت و افزونه های موردنظر است که میتوانید بصورت یک بسته نصبی از ترجمه های موردنظر خروجی بگیرید و در جوملای مختلف نصب کنید و یا ترجمه های خود را برای فروش قرار دهید.

میتوان گفت توسط این کامپوننت ترجمه فایل های زبان الحاقات از جمله افزونه ها و قالب هایی که فایل زبان دارند دیگر گیج کننده نخواهد بود و هر زمان مایل بودید ادامه ترجمه را انجام میدهید.

این کامپوننت یک نسخه رایگان هم دارد که میتوانید آن را تست کنید ولی امکان ترجمه خودکار و ایجاد پکیج از فایل های زبان و ترجمه فایل زبان در هر پوشه ای را ندارد !



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


نسخه رایگا و تجاری این کامپوننت در پیوست موجود می باشد

تصاویر نمونه پیوست شده است :
لینک مرجع