پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا

نسخه‌ی کامل: بررسی کامل فایل های سایت های جوملایی بعد از هک شدن سایت توسط myjoomla.com
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  1360961420_1_90f32a9fda.jpg]

درود
امشب سایتی رو به شما معرفی میکنم که میتوانید توسط اون تمامی فایل های سایت جوملایی خود را بررسی کنید حالا چه بعد از هک شدن سایت و چه قبل از ان.
ممکن شما یک بسته ای رو از جایی دانلود کنید که احتمال داره در یکی از فایل های اون بکدور گذاشته باشند و یا هکری که سایت شما رو هک کرده یک بکدور برای دسترسی های بعدی قرار داده باشه.
هرچند بهترین کار گرفتن و ذخیره کردن بک آپ می باشد ولی خوب چون ما ایرانی ها اکثرمون اصولا در این نکته کاهلی میکنیم همیشه با مشکلات اینگونه مواجه هستیم.
خارج از مبحث هک شدن یا نشدن سایت یا دانلود بسته های مشکوک و آلوده میتوانید از این روش برای متوجه شدن تغییراتی که درجوملا داده شده نیز استفاده کنید مثلا بررسی تفاوت جوملای فارسی شده با جوملای انگلیسی.
توجه داشته باشید قالب ها رو نمیتونید با این ابزار مقایسه کنید و فقط فایل های اصلی و پایه جوملا رو که در بسته نصبی جوملای اصلی دانلود شده از جوملای جهانی میتونید تطبیق دهید !

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


سپس روی دکمه Start your free audit now! کلیک کنید و مراحل معرفی سایت رو ساخت کاربری رو طی کنید.در آخر شما باید یک پلاگین رو دانلود و روی سایت خودتون نصب کنید.توجه داشته باشید که این یک پلاگین واقعی نیست و فقط به سایت اجازه دسترسی و بررسی سایت شمارو میده.
بعد از اتمام مراحل لیستی از مشکلات موجود رو به شما نمایش میده که البته نترسید همشون مشکل نیستند و شاید هیچکدوم هم مشکل نباشند چون در جوملای ترجمه شده در خیلی از فایل ها تغییرات ایجاد شده.

این سایت فعلا فقط جوملا 1.5 و جوملا 2.5 رو ساپورت میکند!

میتونید تمام تغییرات رو مشاهده کنید و اگر مورد مشکوکی دیدید مخصوصا بعد از هک شدن سایت اون مورد یا کد رو بررسی و حذف کنید.
این سایت امکانات تجاری و رایگان جالبی دارد که هنوز کامل نشده و امیدوارم کارآمد باشه !
بدرود
لینک مرجع